SELAMAT DATANG KE BLOG MANGANU3,SEMOGA MENDAPAT INFO YANG BERMANFAAT

27 November 2010

Anakku dah bersunat


Alhamdulillah...Anakku yang ke-2 dah bersunat pada hari semalam 26 November 2010 kat Klinik Al-Farabi,Jaya Gading.Aku join sekali sewaktu doktor melakukan perkara tersebut.Mula2 tu anakku nak nangis tapi aku ada....aku nasihatkan dia agar tabahkan hati.Selepas dicucuk dgn ubat bius...kesakitan dah tak dirasa.Aku menyaksikan doktor melakukan operasi tersebut.Dari awal hinggalah proses membalut.Kalau dulu bersunat dgn gunting atau pisau ...tapi kini dah canggih.Doktor gunakan laser.Cara ni tak banyak darah yang keluar.Fuyooo canggih tu.Aku tabiklah kepada doktor tersebut yang melakukan proses tersebut dgn teliti dan kemas sekali.Proses bersunat dgn cara ini tak meyakitkan budak2.walaupun agak mahal juga...... tetapi aku berpuas hati.Selamat menempuh alam remaja wahai anakku.

No comments:

Post a Comment